Skeppet

-SEGLA MED SKEPPARSLÖVS IF

Skruvar upp temperaturen inför DERBYT!

Kategori: Allmänt

Imorgon lördag kl.13.00 gästar Önnestad oss på Sorkavallen och en tuff match står framför oss. Inför matchen följer en kort intervju med Joakim "Fitness" Hassini...

Match imorgon, hur är känslan i laget och för dig personligen? Känslan är positiv. Jag känner en medvind i laget efter tre starka pinnar borta mot Åhus IF och med några bra träningar i ryggen. "Problemet" hos oss har aldrig varit spelarmaterialet, det är bland det bästa i serien. Utan att vi inte varit så samspelta. Men det känns bättre och bättre med det nu. Jag känner mig stark och i bra fysisk form.

Hur laddar du för match? Jag laddar som alltid; bra mat och vila.

Vad vet du om Önnestad? Har mött dem ett par gånger med tollarp. Vi hade ganska lätt mot dem. Men det är ett spelande lag som satsar offensivt.

Matchsenario? Nyckeln bli mittfältet. Den spelare som har "dagen" vinner matchen åt sitt lag. 
Slutresultat? 3-1 till skeppet.

Joakim här i Tollarpsdressen.

Jag håller med Jocke om hoppas att vi kan skrälla mot topptippade Önnestad, all press på dem. Det gillar vi!

 

FRAMÅT SKEPPET!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: