Skeppet

-SEGLA MED SKEPPARSLÖVS IF

Jens Levin

Kategori: Truppen 2010



 



Namn:
Jens Levin

Smeknamn: -

Bor:
Udden, Kristianstad

Yrke:
Biträdande Rektor

Fritidssysslor:
Titta på sport och familjen

Längd:
186 cm

Vikt:
95 Kg

Skostorlek:
45

Position på planen:
Mittfältare

Styrkor:
Skott och passningar

Svagheter:
Brist på löpningar, otränad

Säsonger i Skepparslöv:
5 (kanske)

Övriga klubbar:
KFF och Åsums BK

Bästa fotbollsminne/meriter:
Mitt hattrick med löven (Skeppet). Vi mötte Balsby och vann med 5-3. Jag gjorde ett med vänsterfoten, ett med högern och en på nick. Så man kan säga att jag är rätt komplett :)


Favoriter

Dryck:
Mjölk med is

Mat:
Min hemmagjorda pizza

Musik:
Lugn amerikansk gitarrock

Film:
Slagskottet

Fotbollsspelare:
Ginola

Favoritlag:
Tottenham

Resmål:
Israel, Australien


Snabba val

Sommar
– Vinter

Hemmakväll
– Utekväll

Premier
League – La Liga – Serie A

Dator
– TV – Bok

Träna – Slappa

Kött
– Fisk

Komedi – Action

Hund – Katt - Hatar djur


Säsong 2010

Tabellplacering 2010:
Ingen koll på motståndare

Nyckelspelare 2010:
Samma här, för dålig koll, men målvaktsposten är jä*ligt viktig, så jag säger Mark

Vem plockar mest poäng i ”Fantasy Football” 2010?
Vem ger poängen? Och vad får man poäng för? Utan att veta förutsättningarna så blir det Jocke.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: