Skeppet

-SEGLA MED SKEPPARSLÖVS IF

Joel Isendahl

Kategori: Truppen 2012



Namn: Joel Isendahl
Smeknamn: "Terras", "Le Tissier", "Joel-Bitar" föredrar dock "Kungen"

Bor: Hemma
Yrke: Hemligt
Fritidssysslor: Träning och schack
Längd: 183
Vikt: 83-87
Skostorlek: 43
Position på planen: Anfallare hoppas jag
Styrkor: Jobbig
Svagheter: Målofarlig och knäsvag
Säsonger i Skepparslöv: Första
Övriga klubbar: En hel drös
Bästa fotbollsminne/ meriter: När jag fick se HIS vinna div 5 lagom salongs på läktaren tillsammans med Ante P, det var mys
Personligt citat/ motto: "Vad fan heter den skolan egentligen, den där Kristian ei ve-skolan?" Tack Johan Gunnarsson

Favoriter
: Isabelle Gulldén
Dryck: Vatten
Mat: Spaghetti och köttfärs
Musik: Blandat
Film: Tillbaka till framtiden I-III
Fotbollsspelare: Carlos Tevez
Fotbollslag: MFF
Resmål: Rundresa i Amerikat

Snabba val

Sommar -
Vinter
Hemmakväll -
Utekväll
Premier league -
La Liga - Serie A
Dator -
Tv - Bok
Hund - Katt

Säsongen 2012

Tabellplacering:
Är en usel tippare så därför säger jag plats 2
Nyckelspelare: Pontus Anderberg, Oskar W och TRÄNARNA såklart!! mvh straffläggaren?
Vem plockar flest poäng i "Skeppsligan"? Bröderna Olja kan bli farliga även sportsligt sett. Resten har jag sett för lite utav.

 

FORZA NI.. eh vad var det nu.. SIF! Menar jag så klart

Kommentarer

  • Anonym säger:

    katt=Måns?

    2012-02-16 | 18:27:33

Kommentera inlägget här: